Welcome!

četvrtak, srpnja 18, 2013

Back to life!


Hey ljudi! Za početak, veliko sorry, čekao sam Karlu i Martinu da napišu post, a post nikako nije dolazio. Shvaćam da sam morao napisati post, ali stv. Mi se nije dalo.

Nikako nisam shvatio zašto Karla i Martina ne pišu post. Jedan dan sam švrljao po blogspotu i otišao vidjeti jesu li autorice. Na neki način su se obrisale iz autorica. Ne krivim njih, nznm. tko je kriv. Opet sam im poslao pozivnicu i od tada nisam bio na blogspotu. Sada pišem u wordu i također nznm. dali su autorice ili nisu.


Znači, tu nije bilo posta još od prvog mjeseca. A od tada se izdogađalo svašta. Naprimjer,  otvorio sam dva bloga na blogeru, jedan sa Marijom, a jedan sam. Prvi se zove WinxPosts, a adresa mu je posts.bloger.index.hr,  a drugi se zove TeenDiamonds, a adresa mu je winxever.bloger.hr. Također, želim da kommate blog teendkarlo.blogspot.com. samo ga Marija komma! Moj uvjet je uvijek deset kommova, a na Teen Diamonds (na blogeru) ću morati povećati na petnaest.

Baš moram skrenuti sa teme :P.  Nego, znate li gdje sam napravio sliku gore? U PhotoShop online XD! Namjeravao sam da ovaj post bude nešto dugačko, a meni već ponestaje ideje.
Ne želim da se ova katastrofa sa mojim blogom dogodi više nikad, pa i ako Karla i Martina ne budu napisale post, ja ću se truditi da ovaj blog bude jako dobar. Nego, kako vam se sviđa novi dizz? Ja sam ga radio. Nije baš vrhunski, ali tada sam još bio početnik. Slijedeći dizz će doći najvjerojatnije u sredini kolovoza, oko 20. Kolovoza.

Byeee!!!




By:




Broj komentara: 7:

  1. Suppy Jedva čekam novi post... Ove slike su mi sweet... Nemogu ti ostavit duži kom jer sad radim nešto za svoj blog i slučajno sam na svom profilu vidila da imaš novi post.... Komaj mi novi post kad stigneš....

    OdgovoriIzbriši
  2. Marija tnx, tnx, tnx, do neba :D. ZNao sam da ćeš prva kommati. Sada, nažalost, nema nagrade XD. Kommao sam ti.

    OdgovoriIzbriši
  3. ee Karlo!!!!Žive smo!
    Kako se uopće prihvaća pozivnica? Mi bismo pisali post :) zapravo jedva čekamo!Samo mi reci gdje je pozivnica pa ću ju prihvatiti i počet ćemo pisati PRAVI blog!
    I pliz komaj pinklikeheart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Pise da novi post dolazi tek nakon pet komova, zasto tako malo? Evo peti kom jer bih htjela vidjeti novi post, javi mi na blog kada ga naposes. Pozzzzz :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Komaj novo kod mene ;) Dizz je još u izradi pa mislim da ga neću napraviti još duže vrijeme ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Može post malo kasniti??? Malo ga prepravljam. Karla i Martina: Tnx na kommu. Ja vam nemam blage veze gdje se prihvaća pozivnica, znam da piše pozivnica je poslana XD. Ako netko zna, neka pomaže!!! Poslana je na onaj mail Carly&Martha, ako želite, poslat ću vam na bilo koji drugi mail. Dora: Uskoro ćeš ga vidjeti. Marija: Koji god dizz da bio, kladim se da je napravljen, nisam bio na bllogu 100000 goidna XD.

    OdgovoriIzbriši

Ever komm this!