Welcome!

ponedjeljak, kolovoza 19, 2013

Zašto je Tecna važna?+Natjecanje


Hey, ljudi! Karlo sjedi za laptopom i tipka. U zadnje vrijeme, kako sam sakupio 5 kommova (a sada čekam 15 kommova), razmišljao sam o čemu da pišem. Pa sam se sjetio teme o kojoj bi mogao pisati, a to je prava važnost Tecne u Winx Clubu. Da ne ispunjavam bespotrebne retke (i trošim stranice u wordu XD), ja krećem sa pisanjem.





Vjerojatno se par ljudi zapitalo: ''Zašto taj Karlo voli Tecnu!?'' Na starom blogu, u Wordu sam napisao: Zato jer želim da ona postane malo više zamijećena. Ali, to nije bio pravi odgovor. Ja Tecnu, jednostavnu volim kao Winxicu. Prvo mi je bila najdraža Bloom, jer je bila glavna, i, uvijekkada bismo se igrali, izborio bih se da sam Bloom, uvijek sam, na neki način, i ja bio glavni u društvu. Onda Musa, jer je obožavala muziku kao i ja. A onda je na red došla Tecna.
Jednostavno mi se počela sviđati. Prije mi je Tecna bila najgora zato jer je imala kratku kosu, bila je u ljubičastoj, koju ja mrzim i slične stvari. Pa, ja sam nju zavolio radi onoga radi čeka bih trebao voljeti i Bloom i Musu. Zavolio sam Tecnu upravo radi njezine osobnosti. 
Jeste li gledali 3. Sezonu Winxa kada je Tecna upala u dimenziju Omega? Winx Club više nije bio Winx Club! Isto tako, Tecna je više puta Winxicama pomogla da nađu kamenje hrabrosti u 5. Sezoni, a 6. Sezona možda cijela bude posvećena Tecni, tako da možda nekima postane i najdraža Winx vila.



Natjecanje će biti lako. Morate ostaviti:

*      Link svog omiljenog bloga
*      Link svoga bloga (ako ga imate)
*      Link svoje omiljene pjesme
*      Link slike svoga mobitela
I to je to! Ja ću birati meni najdraže, a nagrade će biti nešto. Neću reći što. Vremena imate do 19.9.2013. Inače, imati ćemo 10 mjesta. Molim vas, sudjelujte!


Evo, ovo je sve od posta. Nadam se da vam se svidio, a vi se nadajte da ćete što brže sakupiti 15 komentara pa da mogu objaviti novi post.






Broj komentara: 11:

  1. Post mi i nije nešto dug, ali može proći... Ja sam o Tecni već pisala i namjeravam opet ;) Natjecanje neću igrat jer mi se ne da slikati mob :((( ako ga uslikam onda ću se prijaviti ;) Obožavam ove pjesme iz playliste, a sad slušam Diamonds, ali neznam da li ću preslušati cijelu listu ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hej karlo stipe ovdje s bloomflame.bloger.hr.stvarno bi mi značilo da komaš.kasnije ću riješiti kviz i mislim da je cool.samo plizz komaj

    OdgovoriIzbriši
  3. Stipe, kommat ću ti. Marija, možeš samo dati link slike koju je netko drugi stavio na internet, npr., ako imaš Samsung Galaxy s II, samo to upišeš u google i nađeš. I tnx na kommu. Možeš kommati magical-rose3.blogspot.com???

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Meni je Tecna predzadnja po redu no je zakon. Tecna je važna. Da nije bilo nje nebi Winx u 4. sezoni uspjele dati ljubimce pomoću interneta. I da nema nje nebi bilo većinu winx igrica... Ona je jako važna vila. Komaj www.winxiceteen.bloger.hr www.adventureworld.bloger.hr i www.teenteenforever.bloger.hr bb

    OdgovoriIzbriši
  5. * http://swiftie-teenagedream.blogspot.com/
    * winxclub-girls-karla.blogspot.com
    * http://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg
    * imam Samsung Galaxy S4 mini.Link ne mogu staviti jer je predugačak pa onda ti potraži sliku

    Post je dobar.Meni je naj Winxica Musa jer voli glazbu i jer smo nekako najsličnije.Tecna je isto dobra i jedva čekam vidjeti koja će njezina uloga biti u 6.sezoni.Bolje rečeno,zanima me KOLIKA će biti njezina uloga u 6.sezoni.Post je mogao biti malo duži,ali je OK.Onda,vodimo li i mi ovaj blog,ili ne?Nekako,voljele bi ga mi raditi,ali jedva pronalazimo ideje za postove na WCG,a nezz kako bi to bilo da imamo još jedan blog.Možemo se nekada dogovoriti za chat,pa da vidimo što ćemo?

    OdgovoriIzbriši
  6. Super blog,dizajn je odličan..Super ti je post..Inace i ja sm tecnu mrzila u 1.sezoni ali u trecoj mi je bila kao neka simppa cura i umalo sam počela plakati kada sam mislila da mrtva kada je uskočila u omegu xddd.ahha.Nego evo za takmičenje..
    -pinklikeheart.blogspot.com
    -teensvijet.bloger.hr/
    -http://www.youtube.com/watch?v=o_v9MY_FMcw
    -http://www.mobis.hr/Repository/LargeImages/C2--03_black_dark_chrome_front_604x604.png ovaj mob koristim pošto moj ne radi xd
    Komentiraj mi blog!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. E, Karlo, cool post! Sviđa mi se što je posvećen Tecni, ali mogao si malo više ne pisati, jer je post prilično kratak. Tecnu ću uvijek voljeti jer je posebna Winxica, ali neće mi nikada biti naj. Znači voljeću je, ali mi neće biti naj :D Musa i Flora su meni vječno na 1. i 1.5. mjestu xD
    Razmišljao sam da li da sudjelujem na takmičenju jer nemam mob već tab. Uskoro ću kupiti neki mob, ali neće biti neš poseban. Čisto da imam mob dok ne izađe Samsung Galaxy S6. Čekam njega :D Uradiću pa šta bude bude.

    Naj blog: teško pitanje jer volim brojne blogove, ali hajde... http://swiftie-teenagedream.blogspot.com/
    Moj blog: http://winx-love.bloger.index.hr/default.aspx a imam ih još nekoliko :D
    Naj pjesma: http://www.youtube.com/watch?v=48guzkzehPg&list=PLF393938A468B5B69&index=9 Može se namjestiti prevod na hrvatski :D
    Moj tab: http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/huawei/Huawei-MediaPad.jpg Ukucaj na Google Huawei MediaPad i vidjećeš dosta cool slika :D
    Mob koji čekam da izađe da ga kupim: http://stylegerms.com/wp-content/uploads/2013/06/Have-Look-At-Samsung-Galaxy-S6-Design-Concept.jpg Isto i za njega možeš ukucati Samsung Galaxy S6

    I, bio sam te zamolio da ispraviš nešto u svom postu na OBFC... Sad nema veze jer sam ja to uradio, ali bih te zamolio da poštuješ autotre.

    BB! Kommaj mi novo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svima TNX na kommovima! Stvarno sam brzo zaradio ovoliki broj kommova. Uskoro novi post. Sada krećem sa odgovorima:
    Martina: Hvala ti zato što si sudjelovala u natjecanju! Post je kratak, vidjeti ću kakav će biti slijedeći ;). Lejla: (krenuo pisati Layla XD) Hvala i tebi jer si sudjelovala u natjecanju! Kommati ću ti blog! Samo što neznam hoću li moći sve danas :D. Mirko: Nemaš mob? I čekaš Samsung Galaxy 6? Šo bih ja dao da ga dobijem! Ja imam Alcatel One Touch! I nemam tablet! Blago ti se :P. U svakom slučaju, hvala na kommu. Byee!!! Karlo_ P.S. U imenu mi je blog koji želim da kommate!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ni ja neću dobiti taj telefon, sam ću ga kupiti. Isto sam i teblet pola ja platio, a pola mama ;). Kommaj mi novo. Još čekam taj komm xD

      Izbriši
  9. eej karlo sory što ti nisam duugoooo komala ;) al martina je jell tako? fala na komičima na wcg-u moš pliz komat i pinklikeheart.blogspot.com?
    očemo ikad postat autorice haha??? XD

    OdgovoriIzbriši
  10. Novi post o novostima 6.sezone na winxclub-girls-karla.blogspot.com Posjeti i kommaj.Uzvraćamo!

    OdgovoriIzbriši

Ever komm this!